dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Відбувся семінар-практикум вчителів математики та фізики «Розвиток та самореалізація компетентностей вчителя та учнів на уроках математики та фізики."

 

  

 

30 жовтня 2019 року на базі Академічного ліцею №4 Обухівської міської ради відбувся семінар-практикум з творчого обміну досвідом вчителів математики  та фізики закладів загальної середньої освіти м. Обухова та тему: «Розвиток та самореалізація компетентностей вчителя і учнів на уроках математики та фізики».

Розпочався семінар з вітальних слів директора ліцею Марченко В.М., яка ознайомила присутніх з історією та сьогоденням закладу освіти.

Методист Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Карнаух О.В., ознайомила учасників з  веб-ресурсами для ефективного викладанняфізико-математичних наук.

Заступник з НВР та вчитель математики Доненко С.В  презентувала доповідь на тему: «Формування ключових компетентностей на уроках математики»,  у якій поєднала  науково-методичне бачення проблеми  та практичний досвід роботи.

Велике значення на заході було приділено ролі міжпредметних зв’язків на уроках математики. Зокрема, у практичній частині  присутні мали змогу переглянути та проаналізувати презентацію інтегрованого уроку  з                   математики з елементами  історії  мікрорайону Яблуневий та його картою, яку підготувала вчитель математики Пасіченко Т.Б.

Використання ІКТ на уроках  та власний досвід презентувала вчитель фізики Журавель Н.М., яка у цьому році вперше викладає свій предмет за програмою «Інтелект Упраїни»

 Учасники семінару отримали цінний практичний досвід, кожен поповнив та збагатив свою методичну  скарбничку.

 Доненко С.В., Пасіченко Т.Б

Відбулося перше засідання ОШППД

ідбулося перше засідання ОШППД

30 жовтня 2019 року на базі Академічного ліцею №1 імені А.С.Малишка відбулося перше засідання Обласної школи передового педагогічного досвіду 

«Краєзнавство у навчанні української мови і літератури»

З вітальним словом до слухачів звернулася директор МИГАЛЬ Марина Леонтіївна, яка розповіла про успіхи та перспективи закладу.

Настановчі слова пролунали від ПОЛІЩУК Оксани Миколаївни, завідувача відділу української мови і літератури та зарубіжної літератури КНЗ КОР «КОІПОПК».

Змістом заняття стали:

  • Краєзнавчий нарис «Обухівщина – колиска Трипільської культури» (БАБЧУК Оксана Петрівна, завідувач археолого-екскурсійного відділу Київського обласного археологічного музею);
  • Презентація ОШППД. Ознайомлення з планом (керівники ОШППД – ЖЕВАГА Олена Миколаївна та ЩЕРБАНЬ Ольга Миколаївна;
  • Моделювання різноманітних форм роботи з текстами краєзнавчої тематики, вміщеними в підручниках української  мови (ЖЕВАГА О.М.);
  • Круглий стіл «Краєзнавчий підхід як інструментарій для формування предметних компетентностей, життєвих компетенцій, розвитку пізнавального інтересу та мотивації на успіх у навчанні» (ЩЕРБАНЬ О.М.).

Зустріч закінчилася обговоренням результатів заняття ОШППД та визначенням завдань на наступне заняття.

Мигаль Марина Леонтіївна

Поліщук Оксана Миколаївна

Бабчук Оксана Петрівна

Щербань Ольга Миколаївна

Жевага Олена Миколаївна

Щира подяка адміністрації закладу та педагогам!

Учні Академічного ліцею ім. В. Мельника м. Обухова за сприяння Управління молодіжної політики та національно - патріотичного виховання Київської ОДА відвідали Пластовий вишкільний центр

  

 

24-25 жовтня учні Академічного ліцею ім. В. Мельника м. Обухова  за сприяння Управління молодіжної політики та національно - патріотичного виховання Київської ОДА відвідали Пластовий вишкільний центр , що з минулого року функціонує у м. Бучі. Діти мали декілька занять, покликаних формувати командний дух, удосконалити вміння спілкуватися (і це найбільше вразило багатьох: протягом кількох годин ні в кого не виникло потреби звернутися до гаджетів. Виявляється, так теж можна жити цікаво!). Крім того, під майстерним керівництвом пана Руслана Тригуба, відомого в Обухові волонтера, наставника молоді і справжнього патріота, учасники тренінгу відпрацьовували вміння взаємодіяти у незвичних або скрутних життєвих ситуаціях, у тому числі й нештатних, викликаних аваріями, чи таких, що мають кримінальне підґрунтя. Професійність тренера запалювала дітей так, що вони, замість поспати зайву годину, о 7.30 ранку у повному складі, з блокнотами,  ентузіазмом та добровільно (хіба за незначними винятками) прибули до актової зали, де пан Руслан провів, на їхнє наполегливе прохання, ще один тренінг з домедичної допомоги. Усі ретельно записували правила й поради, а також залюбки брали участь у практичній частині заняття.

Надзвичайно емоційно й результативно пройшов тренінг «Антисуржик. Чиста мова», проведений кандидатом історичних наук Віталієм Гайсенюком. Діти не тільки порівнювали правильне з неправильним, а й вводили одержану інформацію в практику.

Справжнім щастям виявилися для наших малорухомих чад мотузяна переправа та фортепіано біля місця ватри.

Опікувалася організацією та проведенням усього багатогранного дійства, включаючи харчування та проживання, головний спеціаліст Управління молодіжної політики та національно -патріотичного виховання  Київської ОДА Потєхіна Ольга Володимирівна. Дякуючи їй, усе пройшло чітко, без збоїв, ураховуючи те, що одночасно проводилося кілька заходів. Діти одержали хороші враження, а найголовніше – практичні навички та досвід. Спасибі всім, хто сприяв цьому. Затрати часу, коштів, енергії дорослих обов’язково будуть реалізовані якісними здобутками нинішніх дітей (думаю, у недалекому майбутньому).

Н.В. Опенько

В Академічному ліцеї імені Володимира Мельника пройшов круглий стіл «Бібліотека нової української школи – платформа для впровадження нового освітнього середовища»

 

 В рамках проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек в Академічному ліцеї імені Володимира Мельника пройшов круглий стіл «Бібліотека нової української школи – платформа для впровадження нового освітнього середовища», організатором якого була завідувач бібліотекою Дубогрій С.Г. До участі долучилися: директор ліцею, психолог, вчителі початкової школи та завідувач методичним кабінетом управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Капітоненко О.С.

    Зміни у Законі України «Про освіту» (2017) окреслюють нові напрямки роботи бібліотеки як обов’язкового підрозділу школи. Першочерговим завданням бібліотеки є перетворення її з центру бібліотечних ресурсів і доступу до інформації у центр дослідження, відкриття, творчості та інноваційної педагогіки. Погляд на шкільного бібліотекаря як на постачальника інформації йде в минуле. З'явилася необхідність в оновленні форм співпраці педагогів і бібліотекаря ліцею на основі визначення загального проблемного поля і створення спільних планів дій, спрямованих на ефективне використання освітніх ресурсів й можливостей шкільної бібліотеки.

    Під час зустрічі учасники обговорили такі питання:

1.Ефективне формування читацьких вмінь та навичок у молодшому шкільному віці.

2.Роль літературної освіти у формуванні читацьких інтересів.

3.Застосування різних прийомів мотивації для задоволення інформаційних, загальнокультурних, естетичних, емоційних та інших потреб.

4.Традиційні та інноваційні технології (мультимедійна презентація, буктрейлер, блог) у процесі роботи з дитячою книгою.

    Результатом зустрічі був розроблений план співпраці вчителів, психолога та бібліотекаря навчального закладу.

ТРЕНІНГ для практичних психологів, вчителів-дефектологів (логопедів), батьків "Ігри та корекційні вправи у роботі з дітьми"

 
ДОРОСЛІ ОБОЖНЮЮТЬ ІГРИ, а що вже говорити про дітей. Гра несе розвиток та емоційне піднесення.
26 жовтня у ІРЦ м. Обухова ми з Варварою Левченко приймали практичного психолога, фахівця по роботі з дітьми з особливими потребами Вікторію Чернявську (м. Одеса) з тренінгом "Ігри та корекційні вправи у роботі з дітьми".
В програмі:
  • рухливі ігри на розвиток моторних навичок
  • ігри на сприйняття предметів у русі
  • ігри на розвиток сприйняття простору та часу
  • вправи для роботи із сенсорними порушеннями.
Окрім цього ми отримали досвід співпраці, командної роботи, піднесений настрій та заряд бадьорості до наступної зустрічі з Вікторією