dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Оновлений матеріал - Збірник документації до кабінету інформатики

   

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА ДО КАБІНЕТУ ІНФОРМАТИКИ 
 
І. Загальна документація
1.    Закон України Про освіту
2.    Закон України Про загальну середню освіту
3.    Державний стандарт початкової освіти - від 20 квітня 2011 р. № 462 (для 1-3 класів)
4.    Державний стандарт початкової освіти - від 16 листопада 2000 (для 4 класів)
5.   Державний стандарт базової і повної середньої освіти - від 23 листопада 2011 р. № 1392 (для 5-6 класів)
6.    Державний стандарт базової і повної середньої освіти - від 14 січня 2004 (для 7-11 класів)
7.    Національна доктрина розвитку освіти
8.    Конвенція про права дитини
9.   Типові правила внутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних закладів України
10.    Загальні правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу у ЗНЗ України
11.    Закон України Про авторське право і суміжні права
 
ІІ. Документація кабінету

Гордість школи

 

Знову гордістю  НВК «СЗОШ  І-ІІІ ступенів №5 – ЗОШ  І-ІІІ ступенів № 5» Обухівської міської ради Київської області стала команда «Лідер», яка брала участь у спортивно-масовому заході «Олімпійське лелеченя». Команда школи мала за честь представляти  Київську область. По завершенні фіналу Всеукраїнського проекту наші учні посіли І  місце в комбінованій естафеті серед 25 команд областей України. А досягли діти такого високого результату завдяки наполегливим тренуванням під керівництвом досвідченого педагога та тренера Канупер Наталії Миколаївни.

Для учнів такий конкурс став чудовим святом творчості, спорту та здоров’я. Протягом фінального тижня наша команда не лише змагалась у спортивних змаганнях, демонструвала свої творчі та інтелектуальні здібності, а й мала можливість спілкувалась з яскравими зірками спорту, олімпійськими чемпіонами та призерами:

29-30 вересня 2016 року вшануймо пам’ять про трагедію Бабиного Яру

   На виконання плану заходів у зв’язку з 75-ми роковинами трагедії Бабиного Яру, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України 30.12.2015 №1419-р, МОН України рекомендує провести 29-30 вересня «Уроки пам’яті трагедії Бабиного Яру та «бабиних ярів» України». На цих заняттях варто згадати події Другої світової війни та злочини тоталітарних режимів.

Заходи, що будуть проводитися в навчальних закладах, просимо активно висвітлювати на web-сторінках навчальних закладів та органів управління освітою.

Для проведення уроку «Уроки пам’яті трагедії Бабиного Яру та «бабиних ярів» України» МОН України надсилає методичні рекомендації.

Інтерактивні візуалізації з історії, географії, математики, хімії та астрономії

Історія
https://ybogdanov.github.io/history-timeline – розкішна горизонтальна візуалізація історії в особах: можна наочно побачити, хто з видатних діячів мистецтва, політиків, учених, релігійних лідерів і бізнесменів жив в один час.
 
Географія
https://windyty.com – неймовірно яскрава інтерактивна візуалізація потоків вітру, температури, тиску, опадів і морських течій в режимі реального часу на всій земній кулі. Можна подивитися, як в Атлантичному океані народжуються шторми, або на перебіг Гольфстрім.
 
http://www.ventusky.com - ви зможете оцінити величину снігового покриву.
https://earth.nullschool.net - дозволить також оцінити рівні забруднення пилом і хімічними сполуками.
 
Можливо в дитинстві ви мріяли пробурити свердловину на іншу сторону Землі. Інтерактивний сервіс http://visual.ly/journey-centre-earth-1?view=true - дозволить вам це зробити.
 
Ви досягнете Земного ядра і паралельно дізнаєтеся купу фактів про речі, які зустрічаються на неймовірних глибинах: Паризькі катакомби, нафтові свердловини і багато іншого. Паралельно ви також зможете зануритися в океан у батискафі та «побачити» драйверів, китів і Маріанську западину.