dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

«Крим: 5 років окупації. Право на Спротив»

 Триває конкурс «Крим: 5 років окупації. Право на Спротив»

  16 березня 2020 року Міністерство освіти і науки України рекомендує провести у закладах освіти України єдиний урок «Крим: 5 років окупації. Право на Спротив».

Проведення уроку сприятиме утвердженню в українському освітньому просторі наративу відновлення територіальної цілісності України та солідарності українського суспільства з кримськими політв’язнями і громадськими активістами, діяльність яких пов’язана із захистом прав людини на окупованих територіях та формуванню солідарності із українськими громадянами, які живуть в окупації.Під час підготовки до єдиного уроку «Крим: 5 років окупації. Право на Спротив» пропонуємо використовувати матеріали, що перемогли на конкурсі розробок уроків, виховних заходів та розміщені на сайті Центру громадянської просвіти «Альменда» за посиланням  http://almenda.org/category/news-2/

Вітаємо переможців ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, ІІ (обласного) етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України, творчих обласних конкурсів

Переможці

ІІІ (обласний етап)

2019/2020 н.р.

Всеукраїнські учнівські олімпіади з навчальних предметів І місце

№ п/п

П.І.П. учня

Клас

ЗЗСО

Навчальний предмет

Місце

1.

Козурак 

Денис Олександрович

9

Академічний ліцей №5

Математика

Інформатика

І

І

2.

Яременко

Оксана Максимівна

9

Академічний ліцей

імені В. Мельника

Українська мова та література

І

3.

Купалкін – Луговий

Кирило Єгорович

11

Академічний ліцей №3

Трудове навчання

(технічні види праці)

І

4.

Яременко

Соломія Максимівна

11

Академічний ліцей

імені В. Мельника

Англійська мова

І

ІІ  місце

Вітаємо з 8 Березня!!!

Колектив управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради

Заняття обласної педагогічної студії Бабакіної Ірини Вікторівни "Особливості створення оберегової ляльки-мотанки"

На изображении может находиться: 9 человек, люди сидят, стол и в помещении На изображении может находиться: 2 человека, в помещении 

На изображении может находиться: в помещении Нет описания фото.

 

 28 лютого на базі Академічного ліцею №5  Обухівської мїської ради відбулося друге заняття обласної педагогічної студії  Бабакіної Ірини Вікторівни    для вчителів трудового навчання та образотворчого мистецтва   «Особливості створення оберегової ляльки-мотанки». 

Тема заняття: «Жіночі обереги. Сворення ляльки «Годувальниця» (Капустинка).

Відбувся міський семінар для учителів-словесників

28 лютого 2020 року на базі Академічного ліцею №3 Обухівської міської ради Київської області відбувся міський семінар для учителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, російської мови з теми

"Традиційні форми роботи – новий підхід:

розвиваємо ключові компетентності учнів з мовно-літературної галузі"

Мета зсідання: створення креативного методичного середовища, яке дозволяє педагогам підвищити професійний рівень, зокрема рівень методичної майстерності, вмотивувати педагога на перебудову педагогічної діяльності; продемонструвати ефективність інноваційних технологій, які забезпечують реалізацію компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів до навчання й виховання учнів різного віку, продуктивне вирішення завдань, що поставлені перед сучасною освітою.

Змістовим наповненням заняття стали:

  • Педагогічний вернісаж методичних ідей "Мій творчий продукт" (було презентовано 16 праць педагогів);
  • Екскурсія як різновид культурно-пізнавальних освітніх послуг: пішохідна екскурсія "Літературно-мистецький променад" (м.Київ);
  • Театральне мистецтво як засіб формування полікультурної компетентності учнів на уроках літератури. Київський національний академічний театр оперети, опера "Севільський цирульник".

Рефлексія:

Який сьогодні вернісаж яскравий!

У нім – і компетентність, й творчий пошук,

Інноваційні форми й креативність,

і кроссенс, і диктант літературний.

А ще підхід сучасний до уроків

з використанням краєзнавчих знань.

– Усе це плід творінь-дерзань

словесників, які в системі знань

поєднують сучасне і класичне,

й побачене здається нам незвичним,

а в цьому суть педагогічного життя:

Іти вперед – майбутнє нас чека.

Родзинкою для всіх, скажу до слова,

Була екскурсія цікава і змістовна.

Як добре, що знайшли ви час і сили,

Й по Києву ми дружно походили,

І навіть оперу почути мали змогу.

Ми щиро вдячні Вам, за нову

Що використовуєте методику

Не лише в класі, у школі,

А зустрічаємося і на природі

Культурний рівень піднімати

теж потрібно,

І це ми доказали нині гідно.

                                            Світлана Володимирівна Рогозіна, слухач семінару,

учителька української мови та літератури

Академічного ліцею №1 імені А.С.Малишка Обухівської міської ради