dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Обираємо підручники для 3 класу на 2020/2021 навчальний рік

Обираємо підручники для 3 класу на 2020/2021 навчальний рік

  З 24 лютого по 12 березня 2020 року в електронній бібліотеці  https://lib.imzo.gov.ua/ педагогічні працівники мають можливість познайомитися з фрагментами електронних версій підручників для 3 класу, а з 30 березня по 15 квітня 2020 року – з фрагментами електронних версій підручників для 7 класу.

Для ознайомлення необхідно:

1. Обрати розділ «Конкурс підручників»  https://lib.imzo.gov.ua/konkurs-pdruchnikv/konkursniy-vdbr-pdruchnikv-dlya-3-klasu/.

2. Обрати підрозділ «Конкурсний відбір підручників для 3 або 7 класу»

3. Обрати предмет.

4. Ознайомитися з переліком підручників.

5. Переглянути інформацію про обраний підручник та завантажити фрагмент його pdf-версії для ознайомлення.

Інструкція щодо ознайомлення

Результати вибору підручників заклади освіти вносять до спеціальної форми вибору у Державній інформаційній системі освіти  http://diso.gov.ua/:

  • з 02 до 12 березня 2020 року стосовно вибору підручників для 3 класу;
  • з 06 до 15 квітня 2020 року стосовно вибору підручників для 7 класу.

Звертаємо вашу увагу, що безпосередній вибір проектів підручників здійснюють вчителі, а їх вибір затверджується педагогічною радою закладу освіти.

Нагадуємо, що підручники друкуються один раз на 5 років. За підручниками обраними у 2020 році, учні будуть навчатися наступні п’ять років. Тому просимо підійти до ознайомлення і вибору підручників відповідально та сумлінно.

Кожен педагогічний працівник має право повідомити на «гарячу телефонну лінію» МОН (044)248-17-50, (044)248-21-61) чи письмово на поштову адресу МОН (проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135) або ІМЗО (вул. Василя Липківського, 36, м. Київ, 03035), або на електронні адреси:  dpo@imzo.gov.ua expert37@gmail.com про вплив або бажання третіх осіб вплинути на його волевиявлення щодо вибору підручників чи про факт зміни волевиявлення вчителів у якому він працює.

Інструктивно-методичні матеріали для здійснення вибору закладами загальної середньої освіти підручників для 3 та 7 класів за фрагментами електронних версій оригінал-макетів підручників з кожної назви та оформлення результатів вибору(Лист МОН від 22.01.2020 №1/9-39).

Джерело: ІМЗО

Формування життєвих компетенцій учнів шляхом інтеграції навчальних предметів у освітній діяльності

На изображении может находиться: 12 человек, в том числе Алла Шевченко, Олена Геннадіївна Карась и Елена Карнаух, люди улыбаются, люди стоят, обувь и в помещении На изображении может находиться: 9 человек, в том числе Алла Шевченко, люди сидят, стол и в помещении

На изображении может находиться: Алла Шевченко, гостиная и в помещении На изображении может находиться: Олена Геннадіївна Карась, улыбается, в помещении

На изображении может находиться: 1 человек, в помещении На изображении может находиться: один или несколько человек и в помещении

На изображении может находиться: 3 человека, люди сидят, гостиная, ребенок и в помещении На изображении может находиться: Елена Карнаух, стоит, экран и в помещении

Головним завданням освіти є підготовка молоді до сучасного життя, тобто формування в неї необхідних компетентностей, а одним із засобів їх формування є інтеграція навчальних дисциплін. Інтеграція може вирішити основні суперечності освіти – протиріччя між безмежністю знань і обмеженими людськими ресурсами.Органічне поєднання відомостей інших навчальних предметів навколо однієї теми, є однією з найперспективніших інновацій, яка закладає нові умови діяльності викладачів та учнів, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу.

Я. А. Коменський акцентував увагу на необхідності "завжди і всюди брати разом те, що пов’язано одне з одним". Необхідність інтегрованого підходу до організації навчально-виховного процесу великий дидакт пояснював таким чином: "Всі знання виростають з одного коріння - навколишньої дійсності, мають між собою зв’язки, а тому повинні вивчатися у зв’язках". Інтеграція здатна вирішити чисельні проблеми освітянської системи. 

Відповідно до плану методичного тижня педагогічної майстерності, сьогодні, 20 лютого, відбулась презентація творчої групи вчителів Академічного ліцею №1 ім.А.С.Малишка
"Формування життєвих компетенцій учнів шляхом інтеграції навчальних предметів у освітній діяльності" .
Були представлені можливості використання інформаційних технологій на уроках української мови та літератури, інтеграція інформатики і трудового навчання , а також використання ПЗ та можливостей інформатики на уроках математики. Розглянуто перспективи інтеграції інформатики із іншими навчальними предметами, особливості організації уроків, та ін.
Роботу групи представляли:Шевченко А.В., Карась О.Г. - вчителі математики та інформатики, Крук В.І., Стременко О.А.- вчителі української мови та літератури, Спіленко О.К.- учитель трудового навчання. 
 
Були розглянуті питання:
  • Інтеграція навчання як засіб забезпечення системних  знань учнів. Шевченко А.В.;
  • Формування цілісного світогляду учнів на уроках української літератури засобами інтеграції. Крук В.І.;
  • Впровадження інтегрованого навчання на уроках української мови. Стременко О.А.;
  • Інтегровані  уроки  та уроки-подорожі з трудового навчання. Спіленко О.К.;
  • Інтегровані  уроки. Карась О.Г.;
  • Перспективи роботи торчих групп вчителів та актуалність інтегрованого навчання. Карнаух О.В.

Велика подяка колективу Академічного ліцею №1 імені А.С.Малишка за створену атмосферу педагогічної творчості, змістовні виступи та прекрасно організований захід.

Методист ММК Карнаух О.В.

Методичні рекомендації щодо вшанування подвигу учасників Революції Гідності й увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні

Щорічно 20 лютого українське суспільство відзначає День пам’яті Героїв Небесної Сотні. «Герої не вмирають!»– саме цими словами Україна проводжала в останню путь своїх синів і дочок. Тих, хто загинув за свою країну, за свій народ, захищаючи ідеали демократії, відстоюючи права і свободи людини, європейське майбутнє України.

За цю перемогу заплачено велику ціну – понад сто життів. Їх назвали Небесною Сотнею – героїв, які загинули в Києві на Майдані, на вулицях Грушевського та Інститутській. Кожен заплатив за свої переконання найвищу ціну – життя. І для нас є святим обов’язком гідно вшанувати героїв, щоб ми пам’ятали, хто і за що загинув.

З метою увічнення великої людської, громадянської і національної відваги та самовідданості, сили духу і стійкості громадян, завдяки яким змінено хід історії нашої держави рекомендуємо організувати у закладах освіти тематичні заходи, зміст має позиціонувати Майдан як форму небаченого дотепер у світовій історії мирного колективного протесту українців у відповідь на порушення базових прав людини і громадянина з боку недемократичного політичного режиму в країні.

Форми проведення тематичних заходів, присвячених  Героїв Небесної Сотні, можуть бути різноманітними, на вибір закладу освіти.

Докладніше у методичних матеріалах.

Джерело

Відбулося третє засідання ОШППД

Відбулося третє засідання ОШППД
 

«Краєзнавство у навчанні української мови і літератури»

Слухачі та керівники вкотре зустрілися одне з одним: піднесені та натхненні обговорили домашнє завдання, що було задано на попередньому засіданні, розглянули проблемні питання, дискутували, ділилися педагогічними родзинками. Актуальним для розгляду стало питання «Метод проєкту: літопис родинної пам’яті».

Змістом заняття стали:

  • Дискусія «Як народжуються проєкти» (Жевага О.М., Щербань О.М., керівники ОШППД);
  • Майстер-клас зі створення мотиваційного фону для проєктної діяльності учнів (Жевага ОГ.М., керівник ОШППД);
  • Сучасне прочитання творів А.С. Малишка як тематика для проєкту МАН (Артюшенко Олена Василівна, старший науковий співробітник садиби-музею Андрія Малишка);
  • Методичний діалог «Формування активної самостійності учнів, пізнавального інтересу в роботі над творчими проєктами краєзнавчої тематики» (Щербань О.М., керівник ОШППД);
  • Традиційний український костюм в літописній історії народу та в перлинах художньої літератури (Мироненко Ганна Олександрівна, колекціонерка українського вбрання);
  • Проеєкт як механізм розвитку творчого потенціалу учнів (презентація творчих учнівських проєктів) (Жевага О.М., ЩербаньО.М., учителі Академічного ліцею №1 імені А.С. Малишка).

Зустріч закінчилася обговоренням результатів заняття ОШППД та визначенням завдань на четверте заняття, яке відбудеться 1 квітня 2020 року.

Учасники висловили щиру подяку за змістове наповнення й високий рівень організації та проведення засідання керівникам ОШППД, усім педагогічним працівникам закладу.

 

   

   

   

 

Призерка ХІХ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості

 

Ось уже вдруге ПОТЄХІНА Анастасія Дмитрівна,

учениця 7 класу Академічного ліцею імені Мельника Обухівської міської ради стала призеркою ІІ (обласного) етапу ХІХ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, що проходить під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!».

Юна поетеса посіла почесне ІІІ місце. 

Номінація: література

Науковий керівник: ОПЕНЬКО Ніна Володимирівна

ПРОТОКОЛ

Вітаємо! Бажаємо творчих злетів!