Майстер-клас ГАК Любов Іванівни
Приєднання української освіти до європейського простору потребує ефективного запровадження компетентнісного підходу в освітній процес, зокрема у процес викладання шкільного курсу історії.
Комплексним показником рівня шкільної історичної освіти є історична компетентність учнів, тобто здатність пізнавати минуле, заснована на знаннях, ціннісних орієнтирах і досвіді, набутих під час усього періоду навчання.
Формування предметно-історичної компетентності учнів має дуже важливе значення як для майбутніх випускників, громадян власної держави, так і для суспільства в цілому. Результатом вивчення історії в модерній, оновленій школі повинно стати не лише засвоєння фактичного історичного матеріалу, імен, понять, термінів, дат, а й отримання навичок критичного мислення, творчого підходу до розв’язання проблем; з’ясування змісту вивченого та використання отриманих знань на практиці в різноманітних життєвих ситуаціях; усвідомлення себе українцем, європейцем, розуміння своєї ролі в суспільстві. Адже випускник, який підготовлений до життя в соціумі та сучасному світі, зможе показати себе, відстояти власну думку та захистити себе.