dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

І ще раз про безпечний Новий рік!

Зважаючи на те, що зазвичай під час Новорічних святкувань стрімко зростає кількість пожеж, які виникають внаслідок порушення правил пожежної безпеки при користуванні гірляндами, встановленні ялинок та при користуванні піротехнічними виробами, дослухайтесь корисних порад і це допоможе Вам безпечно зустріти та провести новорічні та різдвяні свята.
ЩОБ НЕ ТРАПИЛОСЬ БІДИ:
· Не встановлюйте ялинку на шляхах евакуації;
· Не встановлюйте ялинку поблизу опалювальних приладів, телевізорів, приймачів, магнітофонів;
· Встановлюйте ялинку на стійкій основі: на надійній підставці, в посудині з піском, подалі від штор, гардин та інших предметів, які легко піддаються вогню;
· Не прикрашайте ялинку целулоїдними іграшками, а також марлею, ватою, папером не просоченими вогнезахисною сумішшю;
· Прикрашайте ялинку тільки електричними гірляндами промислового виготовлення купленими у спеціалізованих крамницях;
· Обов'язково перевірте справність електричного проводу, його ізоляцію;
· Напруга лампочок не повинна перевищувати 12В, а потужність 25Вт;
· Гірлянди потрібно закріплювати надійно, бо при падінні від поштовху чи протягу вони можуть стати причиною пожежі;
· Не дозволяйте дітям самостійно включати електрогірлянди;
· Ні в якому разі не застосовуйте в приміщенні свічки, бенгальські, вогні, відкритий вогонь, феєрверки, вибухонебезпечні хлопавки, петарди та ін;
· Не одягайте дітей в костюми з легкозаймистих матеріалів, не залишайте малюків одних, без нагляду дорослих;
· Хвою яка ообсипалася з ялинки треба відразу прибирати - вона, як порох, може спалахнути від будь-якої іскри;
· Ніколи не прикрашайте свічками новорічну ялинку! Це неминуче призводить до пожежі;
· Не залишайте запалені свічки без нагляду, будьте особливо уважні, якщо в будинку є діти і домашні тварини;
· Не ставте свічки поблизу легкозаймистих предметів. Використовуйте стійкі підсвічники, зроблені з негорючих матеріалів;
· Не залишайте без нагляду ввімкнені в електричну мережу електроприлади.
З наступаючими святами!)
 
--
Обухівський РС ГУ ДСНС
 

Результати ІІІ (обласного) етапу Конкурсу імені Петра Яцика (2019/2020)

ВІТАЄМО учасників та призерку ІІІ (обласного) етапу 

ХХ Міжнародного конкурсу з української мови

імені Петра Яцика

ІІ місце – Вахніна Юліана Андріївна, учениця 8 класу Академічного ліцею імені В. Мельника Обухівської міської ради Київської області (учителька Опенько Н.В.);

учасниця – Яременко Соломія Максимівна, учениця 11 класу Академічного ліцею імені В.Мельника Обухівської міської ради Київської області (учителька Мостипанюк В.Д.);

учасник – Ліпман Ян Ігорович, учень 4 класу Академічного ліцею імені В. Мельника Обухівської міської ради Київської області (учителька Мамчич С.М.).

Результати ІІ (міського) етапу можна переглянути ТУТ

З протоколами ІІІ (обласного) етапу можна ознайомитися ТУТ

Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН

 

З метою духовного, творчого, інтелектуального розвитку учнівської молоді, створення умов для формування інтелектуального потенціалу нації на базі   Академічного ліцею №1 імені А.С. Малишка 23  грудня 2019 року проведено І (міський) етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково - дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук учнівської молоді.

На розгляд журі було подано 11  наукових робіт. Із них:

Академічний ліцей №1 – 4 роботи  (відділення мовознавства, математика, хімії та біології);

Академічний ліцей №2  - 2 роботи  (відділення  хімії та біології,  екології та аграрних наук);

Академічний ліцей імені В. Мельника – 3 роботи  (віділення  математика, хімії та біології, мовознавства);

Академічний ліцей №4   - 2 роботи (відділення  хімії та біології,  екології та аграрних наук);

            Журі конкурсу-захисту компетентно розглянуло кожну подану роботу; відмічено різноманітність та актуальність, складність, науковість, повноту розкриття теми, творчість, рівень захисту.